עמוד אינסטגרם עסקי מהווה חלק בלתי נפרד מתמהיל הפרסום והשיווק, בייחוד בתחום תחרותי כמו תחום הצילום. אם אתם צלמים מקצועיים, עכשיו הוא בדיוק הזמן להשקיע – ולהקים עמוד עסקי מקצועי.
ניהול עמוד אינסטגרם עסקי: חלק בלתי נפרד מתמהיל הפרסום
זה לא סוד שתחום הצילום נחשב לאחד התחומים התחרותיים ביותר, ולכן נדרש מכם כצלמים לסגל חשיבה מחודשת בכל הקשור לנתיב הפרסום והשיווק של העסק שלכם. דרך הקמה וניהול של עמוד אינסטגרם עסקי תוכלו להתחבר ללקוחות קיימים באמצעות העלאת תיק העבודות שלכם, כמו גם להגדיל את החשיפה באמצעות עמוד פעיל. עם זאת, בכדי לנהל את העמוד נדרש לבצע צעדים – בראשם להרחיב את החשיפה באמצעות קניית לייקים באינסטגרם. קניית לייקים מהווה חלק בלתי נפרד מפעולת הקידום של העמוד העסקי, וזאת בשל העובדה כי ככל שמספר הלייקים גבוה יתר – כך האמינות של העמוד העסקי עולה, ובהתאם לכך גם החשיפה לקהלי יעד חדשים וממוקדים. מאחר וכצלמים יש לכם לא חומרי גלם לטובת העלאת פוסטים, תוכלו להשתמש בפלטפורמה הזו לצורך ביצוע פעולות שיווקיות מתקדמות, כל זאת מתוך מטרה להתמודד עם התחרות, ולמנף את העמוד שלכם בצורה אשר תניב לכם בעתיד אפשרויות תעסוקה נרחבות.
ניצול הפלטפורמה החברתית לטובת מיתוג העסק
בעידן שבו צרכנים מחפשים לקבל שירות דרך מותגים, אין דרך טובה יותר מאשר להקים עמוד עסקי אותו אתם מנהלים בעצמכם או נעזרים בחברה המתמחה בתחום ומסייעת לכם למתג את העמוד. למעשה, דרך מיתוג בית העסק שלכם תוכלו לשמור על קשר רציף עם קהל הלקוחות כמו גם ליצור פעולת שיווק מפה לאוזן – המתבצעת דרך הרשת החברתית. יתרה מכך, מאחר ובתחום שלכם סגירת העסקה אל מול הלקוח תתבצע רק לאחר התרשמות מתיק העבודות, העלאת התמונות וסרטונים אותם צילמתם, בתוספת טאץ' קטן של עיצוב גרפי ועריכה, יכולים לסייע לכם לסגור את העסקה ואף להוביל בסופו של דבר גם ליצירת שיתופי פעולה אשר יובילו להגדלת ההכנסות, כפי שיעידו צלמים אשר משתמשים בפלטפורמה החברתית המובילה בעולם לצורך מינוף הפעילות כאן בארץ, ואפילו לחשיפה לקהלי יעד בינלאומיים.
השקעה משתלמת
פעולת ההקמה של עמוד עסקי היא פעולה יחסית פשוטה אותה ניתן לבצע במספר דקות באופן עצמאי, או דרך חברה מקצועית המתמחה בתחום של הקמה וניהול של עמודים עסקיים. דרך החברה תוכלו לבנות תוכנית אסטרטגית לצורך פרסום ושיווק, כמו גם מיתוג. מדובר בהשקעה כספית משתלמת לכל הדעות, בשל העובדה כי לא מדובר בהשקעה כספית משמעותית אלא בעלות שיכולה להגיע לאלפי שקלים בלבד, ובהתאם לכך תוך זמן קצר להחזיר את ההשקעה בעקבות כניסה של לקוחות חדשים. לסיכום, הקמה של עמוד עסקי מהווה דרך לפרסום ושיווק אפקטיבי התואם את הרגלי הצרכן במאה ה-21.