בעלי עסק צילום? כך תביאו לקוחות חדשים – הכול על גיוס לידים

אם יש לכם עסק לצילום, אתם ודאי יודעים כמה זה קשה להביא לקוחות חדשים, בטח בתקופת הקורונה. במאמר הבא נסביר מה זה לידים, למה הם חשובים לעסק שלכם ואיך מביאים לידים חדשים.

מה זה לידים?

לידים הם לקוחות פוטנציאלים שהביעו עניין בחברה, במוצר או בשירות שלכם באמצעות שליחת טופס פרטי התקשרות. את הטופס הם יכולים לשלוח באמצעות המדיה חברתית, המייל, אתר האינטרנט וכו'. תפקידכם בתור עסק לצילום הוא להפוך את הליד הזה לעסקה, על מנת להגדיל את הרווחים של החברה שלכם. ככל שאחוז סגירת העסקאות מלידים יהיה גבוה יותר, כך העסק שלכם יצליח יותר.

למה חשוב לגייס לידים חדשים?

כבעלי עסקים בתחום הצילום, עלינו לעבוד קשה כדי להביא לקוחות חדשים. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי בניית רשימה של מקורות שיכולים לעזור לנו להצמיח את העסק שלנו. למעשה, 85% מהלקוחות שלכם מגיעים באמצעות לידים. אז חשוב שתבנה רשימה של אנשים שיכולים לעזור לך להצמיח את העסק שלכם.

איך מגייסים לידים חדשים?

תעשיית הצילום משתנה כל הזמן, ועם השינוי הזה מגיע הצורך באסטרטגיות שיווק חדשות. ישנן דרכים רבות לייצר לידים עבור עסק צילום. חלק מהשיטות הללו כוללות:

 

 

בניית אתר

בניית אתר היא צעד חיוני להצגת תיק העבודות שלכם, במיוחד אם מדובר בעסק של צילום. באתר הזה תוכלו כמובן להציג את כל התמונות שצילמתם ולא פחות חשוב מזה, המלצות של לקוחות. דרך האתר הלקוחות שלכם יוכלו לשלוח לכם לידים. הדרך הטובה ביותר לבנות אתר משלכם היא באמצעות וורדפרס, בעלת ממשק ידידותי במיוחד וקל לשימוש גם למתחילים וגם למקצוענים.

יצירת תוכן רלוונטי

כתיבת תוכן היא חלק מהותי משיווק ופרסום. חברות מסתמכות על כותבי תוכן כדי ליצור תוכן מרתק שקהל היעד שלהן ישמח לקרוא. ככל שהתוכן שלכם יהיה יותר רלוונטי ויותר מקצועי, כך הסיכוי שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יעשו פעולה משמעותית באתר, כמו שליחת ליד, הוא גדול יותר.

קידום האתר במדיה החברתית

מדיה חברתית היא מרכיב מרכזי עבור רוב העסקים בימינו. זו הסיבה שכל כך הרבה חברות מסתמכות על זה כדי לקדם ולשווק את המותג שלהן. מכיוון שמדיה חברתית היא פלטפורמת שיווק פופולרית כל כך, זה יכול להיות קצת מורכב לנהל את התוכן ולעקוב אחר ההתקדמות של הקמפיינים ולנהל עמוד עסקי. זו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו ממליצים לעסקים בתחום הצילום לקחת מקדמי אתרים מקצועיים ומנהלי רשתות חברתיות תותחים.

סקרים וראיונות עם לקוחות פוטנציאליים

חברה עלולה להפסיד הרבה נתונים יקרי ערך אם היא לא תערוך סקרים וראיונות עם לקוחות פוטנציאליים. סקרים וראיונות מאפשרים לחברות לאסוף מידע חשוב על לקוחותיהן, על השוק ועל התעשייה. כך גם תדעו לשפר את השירות שלכם ולא פחות חשוב מזה, תיהנו מאחוז גבוה של לקוחות חוזרים.

כמה עולה לגייס לידים חדשים?

האמת היא שמדובר בשאלה מאוד כללית שהתשובה שלה תלויה בכלים שאתם מיישמים על מנת להביא לידים חדשים. ככל שתשקיעו יותר תקציב בפרסום וקידום האתר שלכם, כך כמובן העלות של הלידים תהיה יקרה יותר. לכן, לכם בתור עסק לצילום חשוב לנהל את הקמפיינים שלכן בצורה נבונה, כי אם תשקיעו יותר ממה שאתם מכניסים והעלות לליד אחד תהיה יקרה מאוד, לא עשיתם בזה שום דבר.

לסיכום

אין ספק שהמנוע שלכם לצמיחה בתור עסק לצילום הוא הבאת לקוחות חדשים באמצעות גיוס לידים, רק כך אתם תוכלו להגדיל את נתח ההכנסות וכמובן את מעגל הלקוחות שלכם.